Reklamační protokol ke stažení zde:
1. Kupujícímu je doporučeno ve vlastním zájmu dodané zboží před jeho převzetím dobře prohlédnout, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky kupující následně zkontroluje obsah zásilky a zjistí zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O případném poškození zásilky během přepravy doporučujeme kupujícímu neprodleně informovat přepravce i prodávajícího a to nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nelze brát zřetel.
2. Reklamaci vad zboží doporučujeme kupujícímu učinit písemně a to vyplněním reklamačního protokolu (viz výše) a odeslat společně se zbožím na adresu provozovny:
- Papírnictví eshop, Masarykovo nám. 4, 697 01, Kyjov
nebo doručit osobně na adresu provozoven:
- Papírnictví eshop, Masarykovo nám. 4, 697 01, Kyjov
-Papírnictví eshop, Sušilova 36/10, 682 01, Vyškov
- Papírnictví eshop, Hlavní 207, 696 12, Hovorany
Slovenským zákazníkům doporučujeme reklamované zboží zasílat na adresu:
- Papírnictví eshop, P.O.BOX 2/74, 908 51 Holíč
V písemné reklamaci by měly být uvedeny následující informace:
- jaké zboží je reklamováno
- důvod reklamace (popis vad a jakým způsobem se projevují)
- číslo objednávky nebo dokladu o koupi pro rychlejší identifikaci a rychlejší vyřízení reklamace
3. Reklamované zboží je kupující povinen předložit čisté, v případě zaslání reklamovaného zboží obchodním balíkem, žádáme kupující o řádně zabalení, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození – pro tyto účely doporučujeme uschování originálního obalu. (není podmínkou pro přijetí reklamace).
Kupující při uplatnění záruky má, jde-li o:
· vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
· vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží: právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
· vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží: právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
· jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci: právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
1. Prodávající je povinen rozhodnout o reklamaci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zboží spolu s písemnou reklamací a vyrozumí o tom kupujícího písemně, popřípadě elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
3. Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel.:737279187
a to v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin, nebo na info@papirnictvieshop.cz
1. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na zboží dodávané prostřednictvím internetového obchodu www.papirnictvieshop.cz a to v délce trvání 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.
2. Vznikne-li škoda při přepravě zboží odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
3. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, v tomto případě bude zboží opraveno, vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka.
4. Záruka se nevztahuje na vady způsobené používáním zboží jiným způsobem, než je uvedeno v návodu, běžným opotřebením nebo poškozením nesprávnou manipulací, nesprávným skladováním či neodborným zásahem kupujícího popřípadě třetí osoby.
5. Prodávající není povinen převzít zboží, které mu bylo zasláno na dobírku.